jakie ciśnienie vacu pompy???? 1,9 tdi 110kM ASV octavia I

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Alf
    Ambiente
    • 2013
    • 169

    jakie ciśnienie vacu pompy???? 1,9 tdi 110kM ASV octavia I

    Andrev3 no ciężko jak barszcz ale co zrobić, że nie możemy się zebrać do kupy :?

    To może ja się nieskromnie wychyle i zaproponuję spocika w piątek 16.11 (piszę już dziś)
    żeby wszyscy mieli czas na zastanowienie się czy mają chęć na przybycie :!:
    O3 1,4 TSI 140KM Elegance
    Pakiet Amazing, Sunset, Webasto, Park Assist 2.0,
    Przebieg-ponad 25 000 km ...
  • adam8512
    Classic
    • 2012
    • 3

    #2
    jakie ciśnienie vacu pompy???? 1,9 tdi 110kM ASV octavia I

    witam
    Posiadam octavię I 1,9 tdi 110kM ASV
    Moje pytanko dotyczy jakie ciśnienie powinno być na vacu pompie??chodzi o to jakie podciśnienie powinna ona wytwarzać?
    na vagu pojawia się błąd 1557- przeładowani turbiny.
    zamieniono zawory podciśnienia i nic nadal to samo. przy osiągnięciu około 3,200 tys obrotów czuć jak odcina turbinę i załacza sie tryb serwisowy
    zamieniono zaworki podciśnienia i nadal to samo.
    więc moje pytanie jakie powinny być wartości ciśnienia wytwarzanego przez pompę vacu pompę.
    na teście logów zawor podciśnienia pracuje na 94.4 % czyli na maxa. a turbina kręci już na maxa tj 2590 barów już przy 2 tys obrotach- zawór prubuje zbić ciśnienie ale coś jest nie tak.
    może to vacu pompa???
    czy czyszczenie turbiny nieubłaganie???

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      pod cisnienie powino wynosic w układzie ok -1bar .ale z tego co napisałes to wskazyje na zacieta gruszke lub zatarta geometri .sprawdz czy sztranga porusza sie płynie bez zacinania sie w całym zakresie ruchu ok.2cm
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • adam8512
        Classic
        • 2012
        • 3

        #4
        a jeśli sztanga będzie poruszać się prawidłowo to gdzie jeszcze dalej moge szukać przyczyny???
        z tego co zaobserwowałem na uruchomionym silniku to sztanga pracuję w miarę bo wysuwa się w miarę płynnie ale nie wiem czy ten skok jest prawidłowy bo przeswietlałem filmiki w necie i ten skok był na filmikach dużo większy niż w moim przypadku.
        a jeśli skok jest nieprawidłowy to co to oznacza??? nieprawidłową geometrię kierownicy turbiny??
        zakupiłem już strzykawkę cewnikową i muszę ją podłaczyć do wężyka podciśnieniowego- zassam i wtedy też będzie wiadomo czy sztanga w miarę pracuję.
        a jeśli gruszka będzie zacięta to skok sztangi moze być również nieprawidłowy???

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          zeby zdiagnozowac to poprawnie zacznij od podmiany zaworków n75 na n18 i zrób jeszcze raz logi jak dalej bedzie to samo to czas zajac sie diagnoza gruszki i geometri .najlepiej jak bys rozpioł gruszke od dzwigni geometri geometrie powinienes porszyc plcem bez wiekszego oporu w jedna jak i w druga strone ruch powinien wynoscic ok 2cm .gruszke mozesz sprawdzic ta zakupiona strzykawka powinna poruszac sie płynie po zdieciu strzykawki powina wrucic sama bez pomocy do pozycij wyjsciowej
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          Pracuję...